Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017

ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ...ΑΘΛΙΟΤΗΤΩΝ...!

«Θέλω να βάλω την πεθερά μου στο γηροκομείο για να λαμβάνω τη σύνταξή της»

Χωρίς τίτλο
Ονομάζομαι Μυρτώ και είμαι 39 ετών.
Είμαι παντρεμένη με έναν άντρα 15 χρόνια μεγαλύτερο μου τον οποίο και παντρεύτηκα γιατί ήταν εύπορος και θα μου διασφάλιζε μια άνετη ζωή.
Την πεθερά μου δεν τη συμπάθησα ποτέ. Είχα όμως πλάνο να γίνω αναγκαία και συμπαθής προκειμένου να υλοποιήσω τα όνειρά μου για μια καλή και άνετηζωή.
ΕΙΔΗΣΗ ΒΟΜΒΑ! ΠΕΦΤΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ! ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΜΜΕΝΟΣ…
EKTAKTO GIA EKSOFILO MAKELEIO
Και ξαφνικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης….ο μεγάλος προστάτης του Μπουλη του Τσιπρα!
Η υπόθεση βρωμάει!
Στις 8 και 11 το πρωί ο αρχηγός της αξιωματική αντιπολίτευσης ζήτησε από την πρόεδρο της Βουλής την αναβολή της συζήτησης για το Noor1

ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΝΟΣ ΑΝΕΝΔΟΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ «ΑΡΠΑΚΤΙΚΟ» ΜΙΣΤΕΡ …ΤΣΙΠΡΑΣ ΞΕΘΑΥΕΙ & ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΑ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΤΑ ΖΗΤΑΕΙ …ΜΟΝΟΝ με 250 Ευρώ!
ΓΙΑ ένα σαράβαλο προ 20/ετιας ..που το άρπαξε η Τροχαία!
Τσίμπησαν και τον ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ:

ΠΡΟΣ  ΕΡΙΤΙΜΟΝ ΚΥΡΙΑΝ ΚΑΙ.. ΔΙΑΛΕΚΤΟΥ ΚΑΙ …ΧΡΥΣΑΝ !
Χαρά στο κουράγιο σας αγαπητή Κα Χρύσα Διαλεκτού. Σκέτο κόσμημα..είστε όπως και η αφεντιά μου.( ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ γαρ λέγομαι-ΚΟΣΜΗΜΑ ΓΑΡ αμφότεροι ..Κι εσείς ως ΧΡΥΣΑ και Διαλεκτου)
Κι εγώ αναλόγως και ιδεοστρόφως, Μια και είμαι ο μόνος που φέρω ΤΕΤΟΙΟ ΟΝΟΜΑ! εν ΕΛΛΑΔΙ!
Νάσαστε καλά....

Δεν υπάρχουν σχόλια: