Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

ΔΗΜΟΣΙΟΣΧΕΤΙΣΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ...ΚΑΛΕ!

ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΙΞΑΝΕ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΓΚΑΓΚΑΚΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ  ΩΣ ΣΤΑΡ!

Σαν βόμβα έσκασε η είδηση πως η Κατερίνα Γκαγκάκη, μετά από 10 συνεχόμενα χρόνια, δεν ανήκει πλέον στο δυναμικό του ΑΝΤ1.

Η πρώην Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων βρέθηκε σε θεατρική παράσταση και έκανε τις πρώτες δηλώσεις για την απομάκρυνσή της.


«Είναι λίγο δύσκολο όταν είσαι τόσα χρόνια σε έναν οργανισμό και δη σε διοικητική θέση και γνωρίζεις ποιες είναι οι ανάγκες του και τι είναι καλύτερο για εκείνον, να μην κατανοήσεις ότι ένα βήμα είναι το κατάλληλο για την συγκεκριμένη εποχή. Άρα ανθρώπινα μπορεί να είναι κάπως στενάχωρο διότι αλλάζει η καθημερινότητα σου. Και δεν σας κρύβω ότι αν δεν ήμουν εγώ σε αυτή τη θέση και ήμουν ένας σύμβουλος, θα έλεγα ακριβώς το ίδιο γιατί οι ανάγκες αλλάζουν, τα media μπαίνουν σε ένα μοτίβο του εξωτερικού, δίνουν προς τα έξω, σε εξωτερικούς συνεργάτες πάρα πολλά πράγματα και ειδικά πράγματα και τομείς όπως είναι το μάρκετινγκ, η επικοινωνία. Είναι το μοτίβο που ισχύει παντού. Για να είμαστε ειλικρινείς δεν μπορούμε να καταδικάσουμε κινήσεις οι οποίες σε άλλες χώρες θεωρούνται πρόοδος και στη δική μας να μείνουμε σε μία παλαιολιθική τακτική και να πούμε… “όχι, δεν”. Να σας πω ότι προσωπικά δεν αισθάνομαι άβολα και στενάχωρα; Δεν θα σας το πω. Είναι δέκα χρόνια κάθε μέρα. Να σας πω ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι η οικογένεια μου; Είναι. Από την οικογένεια δεν απολύεσαι» είπε χαρακτηριστικά.

Και κατόπιν πρόσθεσε «Ένας άνθρωπος σε αυτή τη θέση και σε ένα τέτοιο κομμάτι και σε αυτή την περίοδο, το θεωρώ αντιεπαγγελματικό και νομίζω ότι τόσα χρόνια έχω δείξει πολύ καλά αν είμαι ή δεν είμαι επαγγελματίας. Το θεωρώ αντιεπαγγελματικό να πω ότι κύριοι τώρα που είναι μια περίοδος αναπροσαρμογής κάντε το μόνοι σας. Θεωρώ πολύ σωστό σε αυτούς τους ανθρώπους που ήταν δίπλα μου και παραπάνω από δίπλα μου, να είμαι για δύο μήνες τουλάχιστον έτσι ώστε να βοηθήσω στη μετάβαση, να γίνει σωστά».

Όσο, για τον αν έχει σκεφτεί το επόμενο επαγγελματικό της βήμα, η ίδια δήλωσε «Θα σας πω ψέματα αν σας πω ότι όταν είσαι σε αυτή τη θέση και βλέπεις τα πράγματα όπως γίνονται, δεν έχεις κάποια όνειρα να κάνεις, διαφορετικά. Τώρα αν αυτό το φανταζόμουν τώρα ή σε δύο ή τρεις μήνες, είναι άλλο θέμα. Έχω κάποια πράγματα στο μυαλό μου, ναι. Αλλά επίσης θεωρώ ότι αν δεν τελειώσει το ένα κομμάτι τελείως, να κλείσεις το βιβλίο, να κλείσεις το ημερολόγιο, να γράψεις και την τελευταία λέξη, είναι άτοπο να ξεκινάς το επόμενο».

Πηγή: faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: