Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΘΑΥΜΑ... ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΑΘΑΝΑΤΙΣΤΗΚΕ ΦΙΓΟΥΡΑ ΜΟΝΑΧΟΥ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ... ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΙΚΟΝΑ!!!






Ο συνεργάτης του ΕΚΚΛΗΣΙΑonline, Νίκος Τσαντίρης έγινε μάρτυρας ενός θαυμαστού συμβάντος σε 
ακτή του Αγίου Όρους

Γράφει συγκλονισμένος ο Νίκος Τσαντίρης:

΄΄Δεν είναι μοντάζ ούτε έχει υποστεί οποιαδήποτε επεξεργασία. Τραβήχτηκε σε μια ακτή του Αγίου 
Ορους και αυτο που τραβηξε την προσοχή του φωτογράφου ητανε τα πολλα ψάρια που φαίνονται…
Όμως προσέξτε δεξιά την μεγάλη μαύρη φιγούρα ενός ιερέα που φαίνεται καθισμένος στο βυθό, 
ξεχωρίζει το καλυμμαύχι του, η γενειάδα του΄΄
KLIK ΕΔΩ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ 
.

΄΄Ο Θεός εις την βοήθειάν μου πρόσχες, Κύριε, εις το βοηθήσαι μοι σπεύσον. Αισχυνθήτωσαν και 
εντραπήτωσαν οι ζητούντες την ψυχήν μου. Αποστραφήτωσαν εις τα οπίσω, και καταισχυνθήτωσαν 
οι βουλόμενοί μοι κακά. Αποστραφήτωσαν παραυτίκα αισχυνόμενοι, οι λέγοντές μοι: Εύγε, εύγε.

Αγαλλιάσθωσαν και ευφρανθήτωσαν επί Σοί, πάντες οι ζητούντες σε, ο Θεός. Και λεγέτωσαν δια 
 παντός. Μεγαλυνθήτω ο Κύριος, οι αγαπώντες το σωτήριόν Σου. Εγώ δε πτωχός ειμί και πένης, 
ο Θεός, βοήθησόν μοι. Βοηθός μου, και ρύστης μου ει Συ, κύριε, μη χρονίσης.΄΄

Τέτοια θαυμαστά γεγονότα αποδεικνύουν την δύναμη της αληθινής Πίστης και προκαλούν δέος σε 
όλο το κόσμο.
ekklisiaonline   (http://www.stoxos.gr/2017/09/blog-post_476.html )

Δεν υπάρχουν σχόλια: