Σάββατο, 9 Απριλίου 2011



ΘΕΜΑΤΑ …ΤΥΠΟΥ
Ποιος σκότωσε τις εφημερίδες;
Κορυφαίοι συνδικαλιστές της ΕΣΗΕΑ έστελναν χτες με e- mail ένα ενδιαφέρον άρθρο του Economist που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο και με τίτλο «Ποιος σκοτώνει τις εφημερίδες». Αποκαλύπτεται –επιτέλους– ο ένοχος για την κρίση στον Τύπο και στη δημοσιογραφία: Το internet! Ένας ολόκληρος κλάδος που βιώνει το σπάσιμο της «φούσκας» των προηγούμενων ετών, φαίνεται να βρίσκεται σε παράκρουση...
Το άρθρο του Economist, αν και έχει γραφτεί πριν από 5 χρόνια και ανεξάρτητα από το...γεγονός ότι κάποιοι το ξετρύπωσαν μόλις χθες, είναι πράγματι ενδιαφέρον και αναφέρεται στο γεγονός ότι η ανάπτυξη του internet στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής έχει ως αποτέλεσμα τη συρρίκνωση των εντύπων. Είναι μία πραγματικότητα που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε και συμβαίνει σε όλο τον κόσμο….
Το έγραψε ένα κορυφαίο μέσο του κόσμου, όπως ο Economist. Ναι, το internet είναι ένα νέο μέσο και είναι φυσικό να πλήξει τα παλιότερα. Όπως συνέβη και με την τηλεόραση σε σχέση με τις εφημερίδες. Και για να μην ξεχνάμε, πριν τον Γουτεμβέργιο υπήρχαν οι ντελάληδες, οι οποίοι δεν υπάρχουν σήμερα...
Αλλά είναι κρίμα να κρυφτούν πίσω από ένα γενικότερο προβληματισμό και να θάψουν εκεί τα μεγάλα προβλήματα του ελληνικού Τύπου.
Διαβάστε περισσότερα εδώ: http://apneagr.blogspot.com/2011/04/blog-post_9911.html#ixzz1IzvfS7fh
 
ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΜ.Ε… αντε και φουντάραμε 
Η δύσκολη για την Κυβέρνηση πολιτική συγκυρία, οδηγεί το πρωθυπουργικό επιτελείο του Μεγάρου Μαξίμου σε επίσπευση του στρατηγικού σχεδιασμού του, για την ανάπτυξη και υλοποίηση πρωτοβουλιών και δράσεων, που στοχεύουν στην ανάταση της εικόνας του ΠΑΣΟΚ, ώστε να διευκολυνθεί η πορεία του Γιώργου Παπανδρέου προς τις πρόωρες εκλογές.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Statesmen, στο τραπέζι θα πέσει πλέον το χαρτί των συγχωνεύσεων ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών, μια διαδικασία στην οποία έχει αναφερθεί ο Τηλέμαχος Χυτήρης, και για την οποία διαβουλεύεται ομάδα νομικών συμβούλων της Κυβέρνησης, ώστε να διαμορφωθεί ένα θεσμικό πλαίσιο το οποίο δεν θα εγείρει κωλύματα ανταγωνισμού, και δεν θα απειλείται με ανατροπή από την Ευρωπαϊκή Ένωση, όπως συνέβη με τη συγχώνευση Ολυμπιακής-Aegean.
Η συγχώνευση τηλεοπτικών σταθμών, πρώτο στάδιο της οποίας θα είναι η δυνατότητα συνεργασίας μεταξύ των ΜΜΕ που θα εκδηλώσουν τέτοιο ενδιαφέρον, αναμένεται να αποτελέσει ένα εξαιρετικά «αιχμηρό» διαπραγματευτικό ατού στα χέρια της Κυβέρνησης, την προεκλογική περίοδο.
Οι δε εξελίξεις φαίνεται ότι θα επιταχυνθούν, όχι μόνο λόγω του εκρηκτικού κλίματος που επικρατεί στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ, μετά και την ανταρσία βουλευτών κατά του Γιώργου Παπακωνσταντίνου, αλλά και εξαιτίας των αρνητικών εξελίξεων στο Χρηματιστήριο, η διοίκηση του οποίου έθεσε υπό επιτήρηση τη διαπραγμάτευση των μετοχών πέντε μεγάλων εκδοτικών επιχειρήσεων: Του ΔΟΛ, του Πήγασου, της Χ. Τεγόπουλος, της Καθημερινής και των Αττικών Εκδόσεων.
ΠΗΓΗ http://www.statesmen.gr/25910/politiki/%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CF%87%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%AF-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%85%CE%B3%CF%87%CF%89_08-04-2011.html
_____________________________________
Απόλυση εικονολήπτη από το ΕΝΑ CHANNEL … εξαιτίας του Facebook!!!
Απίστευτα πράγματα στον χώρο των Media! Ο ιδιοκτήτης του τηλεοπτικού σταθμού ΕΝΑ στην Καβάλα, απέλυσε εικονολήπτη που εργαζόταν 10 χρόνια γιατί, σύμφωνα με τον ίδιο, ο εργαζόμενος ανάρτησε σχόλια στο Facebook για την επιχείρηση.
Η Ένωση Τεχνικών Ιδιωτικής Τηλεόρασης Βόρειας Ελλάδας (ΕΤΙΤΒΕ) απέστειλε επιστολή στον ιδιοκτήτη του τηλεοπτικού σταθμού ζητώντας να ανακαλέσει την απόφαση του … και την μήνυση που υπέβαλλε! ΣΥΝΕΧΕΙΑ  http://piazzadelpopolo.blogspot.com/2011/04/channel-facebook.html
________________________________________________________________
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΣ ΠΕΜΠΤΟΦΑΛΑΓΓΊΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΣΙΓΑΝΟ ΑΡΧΙΣΑΝ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΕ ΒΑΡΟς ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ...Δυστυχώς  επτωχεύσαμεν.. πανταχόθεν! 
Τι κρύβεται πίσω απὸ την διαφήμιση AB ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ; Πάλι τα ίδια; Που είναι η Μακεδονία και η Θράκη....ρε;
Πραγματικά για ακόμη μία φορα μένουμε ἔκπληκτοι. Μετὰ τὴ διαφήμιση τῆς Vofafone ποὺ παρουσίαζε τὴ σημαία τῆς ανεξάρτητης Κρήτης, ἡ νέα διαφημιστικὴ πρόκληση προέρχεται αὐτὴ τὴ φορὰ ἀπὸ τὴν ἐπιχείρηση ΑΒ Βασιλοπουλος. Ὅπως θὰ δεῖτε στὸ παρακάτω βίντεο, δείχνεται ἕνας χάρτης τῆς Ἑλλάδος κάπως διαφορετικὸς ἀπὸ τοὺς ἄλλους: Λείπει ἡ Θράκη καὶ ἡ Μακεδονία. Φυσικὰ δὲν μποροῦμε νὰ θεωρήσουμε τὸ γεγονὸς τυχαῖο πόσο μᾶλλον ὅταν ἐπιχειρείται γιὰ δεύτερη φορὰ μέσα σὲ τόσο σύντομο χρονικὸ διάστημα.
Κάποιοι ἴσως ἔκριναν ὅτι οἱ διαφημίσεις εἶναι τὸ καλύτερο μέσο γιὰ νὰ περάσουν ὑποσυνείδητα μηνύματα ποὺ ἀμφισβητούν τὰ σύνορά της Ἑλλάδας ἢ μᾶς προετοιμάζουν γιὰ τὴ μείωση τῆς ἐθνικῆς μας κυριαρχίας. Τὸ ΕΣΡ θὰ κάνει τίποτε σὲ αὐτὴ τὴν περίπτωση ἢ θὰ ἐπιτρέψει νὰ βλέπουμε στὶς ὀθόνες μας τὴν ἐπαίσχυντη διαφήμιση; Ἴδωμεν…
Πάντως πολὺ ἀμφιβάλλουμε ἂν κάνει κάτι… ΣΥΝΕΧΕΙΑ http://koukfamily.blogspot.com/2011/04/ab.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: