Πέμπτη, 23 Δεκεμβρίου 2010

Κάτι πρέπει να γίνει με τα E-Mail


Η κατάσταση πλέον έχει φτάσει στο απροχώρητο.
Λαμβάνουμε καθημερινά εκατοντάδες E-Mail που είναι αδύνατον να διαβαστούν με τη δέουσα προσοχή.
Το κακό παράγινε με τους φίλους bloggers που θέλοντας να γνωστοποιήσουν τις αναρτήσεις τους, μας βομβαρδίζουν καθημερινά.
Υπάρχουν και αυτοί που επωφελούνται όταν λαμβάνουν E-Mail με πολλές κοινοποιήσεις, αφού αμέσως αντιγράφουν τις διευθύνσεις και σε καθιστούν μέρος του «προβλήματός τους» στέλνοντάς σου από διαφημιστικό υλικό έως οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί ο νους του ανθρώπου…

Είναι εντελώς διαφορετικό να στέλνω E-Mail εγώ σ’ εσένα, από το να το στέλνω ομαδικά σ’ εσένα και σε άλλους εκατό…

Αυτό που επιτέλους πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι όταν απευθυνόμαστε σε πολλούς παραλήπτες, πρέπει να καταχωρούμε τις διευθύνσεις τους όχι εκεί που λέει ΠΡΟΣ: ή TO: αλλά εκεί που λέει Κρυφή κοινοποίηση: ή Ιδιαίτερη κοινοποίηση: ή BCC:
Επίσης κάποιος λαμβάνει ένα E-Mail που θέλει να το προωθήσει στους φίλους του.
Ας κάνει τον κόπο να σβήσει τις διευθύνσεις των προηγούμενων.
Πέρα από το ότι εκτυπώνοντας ένα E-Mail σπαταλάς δυο σελίδες με διευθύνσεις, τουλάχιστον να κάνουμε και μια προσπάθεια για να περιορισθούν οι ανεξέλεγκτες αντιγραφές E-Mail φίλων μας που στο κάτω – κάτω της γραφής δεν τους ρωτήσαμε εάν επιθυμούν την γνωστοποίηση των ηλεκτρονικών διευθύνσεών τους…
Τέλος για να είμαι και ειλικρινής, πιστεύω πως οι περισσότεροι το κάνουν από άγνοια και όχι από σκοπιμότητα, αλλά οι «πονηροί» πάντα καραδοκούν…Κάτι πρέπει να γίνει με τα E-Mail


ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ PRESS-BANK...
Tο θέμα μοιάζει για σοβαρό, αλλά κυρίως είναι διασκεδαστικό. Ο χορός άρχισε με τους μπλογκερ, οι οποίοι θέλοντας να βγούν από την αφάνεια επιδόθηκαν στον βομβαρδισμό των άλλων με τις δικές τους πληροφορίες με αποτέλεσμα πράγματι πολλοί εξ αυτών να κατακτήσουν σημαντική αναγνωσιμότητα... επισκεψιμότητα. Δεν είναι κακόν... αλλά διασκεδαστικόν... Έχουν την αυταπάτη, ότι έχουν επισκεψιμότητα.. Παραμύθιον! Αλληλοεπισκεπτομάστε...βραζουμε στο ίδιο καζάνι...Γι αυτό και η press-bank, εδώ και μήνες άλλαξε τροπάρι..Δεν δίνει πια δεκάρα για τα μηνύματα που λαμβάνει, πλην εξαιρέσεων που όντως παρουσιάζουν ενδιαφέρον.Εμεάς δεν μας ενοχλεί το φαινόμενο λήψης ογκωδών μηνυμάτων μηνυμάτων ..Ρίχνουμε μια ματιά κι ανάλογα πράτουμε ... Εξ άλλου είναι καλόν η πολυφωνία.. Τώρα βέβαια, όπως λέτε, μπαίνουν στο χωρό κι άλλοι πονηροί (γιατί;) που θέλουν να προβάλλουν τα προϊόντα τους. Όσο ενοχλητικές μι άν φαίνονται οι διαφημίσεις, στην πραγματικότητα μπορεί να είναι χρηστικές...(κυρίως με τις προσφορές τους) ...
Τέλος πάντων...

Δεν υπάρχουν σχόλια: