Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012


ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΜΕ ...ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!



 Ο ΓΕΡΟ-ΣΟΦΟΣ, επισημαίνει:
ΛΥΠΟΥΜΑΙ ..ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΑΛΟΚΑΡΔΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ..ΕΙΝΑΙ ΦΡΟΥΔΕΣ!
…..ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΜΕ…ΨΩΦΙΣΑΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ!..
ΤΑ ΞΕΝΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ …ΜΕ ΤΑ ΝΤΟΠΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΛΑΜΟΓΙΑ…ΘΑ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΟΥΝ
Τα σωθικα των Πανελληνων !
Η ΕΛΛΑΣ …ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ εκτός κι αν…
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..
ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΜΕ:


Οι καραγκιόζηδες,
ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ κόμματα ,κοινοί τυχοδιώκτες είναι οι καταστροφείς της Ελλάδας…
Ήταν κι από παλαιότερα…..μα δεν το καταλαβαίναμε!..
Λόγω της πολυδιαφησμένης
ευφυϊας…μας!

--Ψωροέλληνα …βγήκες ρημαγμένος από δύο πολέμους, α)του ΄40 & β)τον εμφύλιο και μετά πήρες φόρα! Είχες ένα στόχο:
Να πετύχεις!..Να νιώσεις στο μικρόκοσμό σου…την αίσθηση… πως δα και κάτι είσαι!Και τα τα κατάφερες! Μα Την πάτησες, αλλά δεν το κατάλάβες…
***Πήρες φόρα και είπες πως αν ..”κυκλφορώ με μερσεντές .. θα με σεβόνται”… οι συγχωριανοί …
*** Τα κατάφερες… αλλά δεν καταλάβαινες.. , τι ακριβώς σου συνέβαινε…
ΖΟΥΣΕΣ απλά ένα ψεύτικο-πλαστικό ΟΝΕΙΡΟ!..Μια αυταπάτη!
Και την πάτησες.
Την… πατήσαμε ως Έθνος-λαός.
Γιατί, ως αγαθοί που είμαστε, δεν προσέξαμε πως οι “φίλοι” μας αυτοί οι βάρβαροι της Εσπερίας, με πλάνα και σατανική κατεργαριά μας την είχαν…στημένη!
Παγιδευτήκαμε ,
Βγήκαμε σακατεμένοι από μια κατοχή για να καταλήξουμε ξανά
***στη σημερινή κατοχή του ίδιου βάρβαρου έθνους: Του Γερμανικού!

** Πάλι δεν το καταλαβαίνουμε…Τα βλέπουμε όλα… τα βιώνουμε ΟΛΑ.. όμως… περιμένουμε!
Τι;
*** Οι Γερμανοί, πάντα μας δούλευαν …θαυμαστικά…ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΜΑΣΑΝΕ…Πάντα είχαν το πάνω χέρι στη ζωή μας!

Οι Γερμαναράδες…μην το ξεχνάμε, αυτοί μας 

επέβαλαν τον Όθωνα.. και του βαυβαρούς! Έκτοτε σταθερά μας κατακλέβουν…

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΕΛΛΑΔΑ...

ΧΡΟΝΙΑ ...ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΩ 
ΝΑ ΕΧΕΙΣ ...ΕΛΛΗΝΑ!
Ο ΘΑΝΑ-
ΤΌΣ ΣΟΥ
είναι προαποφα-σισμένος
από προδότες Έλληνες  πολιτικούς και ξένους φίλους τους! ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΥΣ,
ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΥΣ &
ΦΑΥΛΟΥΣ..
ΒΑΣΙΚΑ ..
ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ!

ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ 
ΕΛΛΗΝΑ...

ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ..ΜΑΛΑΚΑ ΕΛΛΗΝΑ! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΧΗ ΜΟΥ ..Μπάσταρδε που τα έκανες όλα σαν τη μούρη σου! Χαίρε και αεί ..σιχτιρ πια! Κουράστηκα!
Η ΚΡΙΣΗ ΔΑ ..είναι δικό σου φτιάξιμο ..λαμόγιο της αρπαχτής!

Tώρα στα στερνά μου,αντί να είμαι ήρεμος και γαλήνιος,μια και κουτσά-στραβά ολοκλήρωσα την επί γης πορεία μου ολοένα και περισσότερο καταλαμβάνομαι από ανησυχία. Για το αύριο, όχι το δικό μου, (80 χρονών είμαι…τι αύριο να έχω, αν δεν είμαι ανόητος;) μα για το αύριο αυτού τόπου και του λαού , του αξιοθαύμαστου και συνάμα αξιοδάκρυτου .
Δεν είναι η κρίση που βιώνουμε άγρια τα τελευταία 4 χρόνια ,αλλά το γενικό ηθικό ξεχαρβάλωμα ΟΛΩΝ μας… Με σμπαραλιασμένες τις ηθικές αξίες μας στήθηκε γύρω μας ένας τρελός χορός αρπακτικών ντόπιων και ξένων που περιμένουν να κατασπαράξουν τελειωτικά και τα σωθικά μας, και τον ορυκτό πλούτο αυτής της ευλογημένης γης… της υπέρτατης Ελλάδας μας!…
Προχθές βγήκαν στοιχεία πως η Ελλάς είναι η πιο διεφθαρμένη χώρα στον κόσμο.…Για την ακρίβεια η διαφθορά πλακώνει όλο τον πλανήτη.. Ο δικός μας κλόουν Θ.Πάγκαλος, μέσα στη γενικότερη σύγχυση που τον παραδέρνει, είπε ίσως την αποκαλυπτικότερη ρύση για την ταυτότητά μας στα τελευταία 50 χρόνια: ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ.. Μέσα στις δυο λέξεις αυτές βρίσκεται όλο το δράμα της κατάπτωσής μας! Το αίτιο της σημερινής κρίσης ..”μας”.
Από την ώρα που βάλαμε πάνω απ΄όλα ως μοναδικό στόχο της ψεύτικης επιτυχίας μας , το κέρδος , η πορεία του ανθρώπου έχει ημερομηνία λήξης.Βάλαμε στη μπάντα τα ηθικά μηνύματα του Χριστού και περιφρονήσαμε ξεδιάντροπα τις υπέρτατες , θείες αξίες αυτών των ανεπανάληπτων Αρχαίων μας … που θεωρούμε προγόνους μας,..και που προλάλησαν τα του Χριστού!.Ο Χριστός- να μην το ξεχνάτε είναι απλά δεύτερος και καταϊδρωμένος σε ιδανικά, όπως διατυπώθηκαν πρωτογενώς, από τους Αθάνατους ΄Ελληνες …προ ελεύσεώς του!
Βαδίζαμε προς την καταστροφή, η οποία πια ήδη άρχισε…΄Ηδη είμαστε γυμνοί κι αδύναμοι να κάνουμε το παραμικρό..Γι αυτό κι όλοι μας δεν μπορούμε να καταλάβουμε τις μας συμβαίνει.Περιμένουμε …αλλά δεν ξέρουμε τι περιμένουμε..
Κάποιον Μεσσία; Αλλά πια από το βρώμικο πολιτικό σκηνικό μας δεν φαίνεται ούτε μύγα στον ορίζοντα..Και δεν υπάρχει σωτηρία, διότι πολύ απλά είμαστε εσωτερικά,ψυχικά ξεχαρβαλωμένοι και κυρίως μπερδεμένοι.
΄Αρα για να γίνει κάτι ελπιδοφόρο ..πρέπει να γκρεμίσουμε όλα όσα κτίσαμε μέσα μας σε κρανίο και ψυχή στον τελευταίο μισόν αιώνα!Και φτού κι από την αρχή να στήσουμε έναν καινούργιο κόσμο, που επιστημονικά και πρακτικά τούτο…δεν είναι εφικτό. Δεν είναι εύκολο να γκρεμίσεις μέσα στο σπίτι σου συνήθειες και νοοτροπίες,”φιλοσοφίες” του κώλου ,-δικές σου Ρε γεννήτορα…Οικογενειάρχη!…Να χαίρεσαι και την πάντα φοβισμένη γυναίκα σου που σε συνδράμει…στις μαλακίες σου,τις οποίες, κοκορευόμενοι..ΟΛΟΙ σας, για τις ψεύτικες “δάφνες” σου, μας, που τις μεταλαμπαδεύσαμε ΟΛΟΙ… εγκληματικά στους απογόνους μας…
Σ΄αυτά τα υπέροχα παιδιά μας που τα κάναμε σαν τη μούρη μας…΄Ετσι;
Για να γίνει η ανατροπή, θα χρειαστούν χρόνια, αυτοφωτισμός και δυνατή απόφαση αλλαγής πορείας,..Το πνεύμα της αλληλεγγύης, που σήμερα θεριεύει, όπου έβαλα κι εγώ δυναμικά το χεράκι μου …έστω κι αν δεν το διαλάλησα…και γιατί; ( κίνημα πατάτας, το πιάτο της Αγάπης κ.λ.π.. είναι δικό μου φτιάξιμο..), ίσως είναι η μόνη αχτίδα ελπίδας για να ξαναβρούμε το δρόμο μας, τον αληθινό εαυτό μας, την πανέμορφη κληρονομιά μας…η οποία διατρέχει δραματικούς κινδύνους εξαφάνισής της ..μια και οι οικονομικοί δολοφόνοι-κυρίως Τραπεζίτες , τα ίδια τα κράτη, μαζί με τους χρηματιστές…μας περιμένουν …μια κι εμείς έχουμε παραδοθεί, ψυχή τε και πνεύματι στις βουλήσεις των αρπακτικών…αυτών καιροσκόπων!
΄Οχι, ούτε το πνεύμα της αλληλεγγύης μπορεί να ανατρέψει την κακάσχημη, θέση στην οποία βρίσκεται ο Ελληνισμός Άπας!Το έχω γράψει προ της “κρίσης” . “Επιστρέψαμε στα 1951…Αλλά οι άνθρωποι παρά τα βάσανά τους, τότε είχαν ελπίδα…Τραγουδούσαν … Τότε γεννήθηκαν-άνθισαν- οι υπέροχοι ,μοναδικοί τραγουδιστάδες , Τσιτσάνης, Μπέλου, Γαβαλάς, κι άλλοι Μέγιστοι, ων ουκ εστί αριθμός… εκεί στη φτωχομάνα της Σαλονίκης, όπου εγώ περιδιάβαινα τα δρομάκια της και βίωσα στο σπίτι μου την Μπέλλου να τραγουδάει για τον πατέρα και τη μάνα μου –μέγας μερακλής και γλεντζές, ο πατέρας ,ου!
Και Σήμερα ούτε ελπίδα υπάρχει ..ούτε πια το υπέροχο χαμόγελο των Ελλήνων , ούτε πια τραγούδι! .. Να γιατί εύλογα ανησυχώ για το αύριο…Το δικό σας!
Να γιατί δεν έχω δικαίωμα στην αισιοδοξία! Γι αυτό έχω και τα μαύρα μου σήμερα. Δοκίμασα τα πάντα, έχω πειραματιστεί στα πάντα… Μέχρι πριν μερικές μέρες..πέταξα την…είδηση πως τάχα μου ο σημερινός πρωθυπουργός..θα ..μαζέψει λεφτά από τους έχοντες.Αλλά ούτε αυτός συγκινήθηκε ούτε κι οι έχοντες-κατέχοντες! ..Ούτε καν οι αλαφροϊσκιωτοι …μπλογκερς!
Ναι ένα από τα ατυχήματα των συγχρόνων Ελλήνων .. είναι ότι δείχνουν…να μην καταλαβαίνουν!
Οι κατέχοντες ΡΕ, είναι δικά μας παιδιά.. Δεν είναι παλιάνθρωποι… απλά εκμεταλλεύονται περιστάσεις κι αυγατίζουν! Δεν είναι τομάρια.Ζητείτε και δωθήσετε υμίν.. δεν λάλησε ο Χριστός; Ισχυεί ,Ρε Σαμάρι χωρίς γάϊδαρο!. Φώναξε τον όποιον έχει παραδάκι.. και πες του απλά:. ..
--Φίλε, η Ελλάς εξαφανίζεται.. Δώσε κι εσύ, ό,τι νομίζεις…
Θα σου δώσει και το βρακί του ΡΕ.ΣΑΜΑΡΑ!. Ο πλούσιος κι ο φτωχός ΡΕ είναι δικός μας άνθρωπος, ίδιος σαν κι εμάς, σαν όλους μας!
Τι σκιάζεσαι; Την μαλάκω Αλέκα του ΚΚΕ, ΣΤΑΘΕΡΌ καταστροφέα του έθνους αυτού;…! Τι σε φοβίζει ΡΕ Σαμάρι…Καλαματιανό; να κάνεις άνοιγμα προς τους έχοντες και κατέχοντες;Ρωτάω…λίγο πριν πεθάνω!:
Για ποιό λόγο να ελπίζω σε σένα …καταστροφέα σύγχρονε ΄Ελληνα;… Και θα πας αύριο να ψηφίσεις τους καραγκιόζηδες της πολιτικής σκηνής; … Αμερικανοσπουδαγμένους που σε έφεραν στον Αμήν; Θα πας , διότι είσαι προγραμματισμένος, δρομολογημένος… να πας;
Σε έχουν κάνει λιώμα , και δεν το καταλαβαίνεις, τα αμερικάνικα κολπάκια της αρπαχτής. ! Κατέστης ξεβράκωτος . Είσαι δε τόσο παγιδευμένος.. Με πρώτο φάλτσο σου τη διάθεσή σου ΡΕ ..να στέλνεις τα παιδιά σου για σπουδές στο εξωτερικό…Να φωτιστούν ..τάχα ..καλύτερα από τα ελληνικά Πανεπιστήμια! Τι μαλακία κι αυτή!Θεέ….μου…! Κωλοέλληνα!
ΚΑΡΑΓΚΙΌΖΗ ΄ΕΛΛΗΝΑ ΘΑΡΕΙΣ, πως οι σπουδές …στην φρικιώδη ΕΣΠΕΡΙΑ , είναι καλύτερες από ότι στην Ελλάδα! Πως και γιατί ; ΡΕ;
ΠΡΟΚΑΛΕΣΑ τους πάντες και σε προσωπικό λέβελ….μέχρις και τον ..Σαμαρά… Αλλά ο τύπος… αποδείχτηκε… σε πολλά μικρού μεγέθους!… Ε, τι άλλο να κάνω; Τρόμαξα με την αδιαΦΟΡΙΑ ΤΩΝ..ΤΡΕΧΑΝΤΉΡΗΔΩΝ ΑΥΤΩΝ ..Τάχα..Ελλήνων…και ΜΕΓΙΣΤΆΝΩΝ…….του πλούτου!
Καλά δεν σας κάνει εντύπωση ότι όλο αυτό του πουστόσογο της πλουσιοκρατίας… δεν έχει βγάλει κιχ;.. Επί της κρίσεως που αντιμετωπίζει το ΄Εθνος;…
Δεν τους νοιάζει που Ελλάδα …φουντάρει;
ΟΧΙ… ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΥΝΤΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ πατρίδας μας,Ε, ΡΕ Βαρδή… Βαρδινογιάννη.. καταλαβαίνεις τις λέμε;, εσείς..οι ανεκδιήγητοι … πολλαπλασιάζετε τα κέρδη σας..ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗ ΜΟΥΓΚΑ!…
Ατυχώς φίλοι το , έχω προδιαγράψει!..Δεν είμαι προφήτης…ούτε δα και ..σοφός όπως μου αποδίδεται…από φίλους. Τρίχες είμαι!
ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ…Απλά πεθαίνω…σήμερα-αύριο!Καλή-νύχτα σας..ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ!..Χρόνια πολλά, αλλά ποιά; Αυτά που άλλοι έχουν σχεδιάσει για τα θλιβερά χρόνια που σας περιμένουν..Εμένα; ..Οχι δεν με περιμένουν… διότι εγώ ψοφάω ήδη!.. λόγω ηλικίας!..Αλλά να…ανησυχώ για το αύριό σας…..Τι βλακεία κι αυτή! Θεέ μου πως μας κατάντησες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: