Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

O ΘΙΑΣΟΣ ...ΤΣΙΠΡΑ

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ…



Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ…ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ  ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… 
ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΘΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!




*** Δεν πάμε καθόλου καλά...Θίασος ασχέτων είναι η σημερινή παρέα του Τσίπρα και Σία!Ένας αχταρμάς άσχετων κι ανικάνων,,,που πελαγοδρομεί... 
Τί κρίμα! Στο κρίμα αυτό ο ελληνικός -βασανισμένος  λαός... στήριξε τις ελπίδες του.Και εγώ ασφαλώς στην αφετηρία του Τσίπρα που περιέργως ...εψηφίσθει με τη συνδρομή εκείνου  του Φελλού ΚΑΜΜΕΝΟΥ!

Δυστυχώς ...η άποψή μου δεν μπορεί να εκληφθεί από τα μαλάκια της πολιτικής... ως βεβιασμένη! Είναι απόσταγμα δημοσιογραφικής παρακολούθησης των γεγονότων πάνω από 60 χρόνια!

ΟΧΙ... πληζ ... Μην εκλαμβάνετε κι εμένα...ως μαλάκιον της πολιτικής... ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΏ  και την σπουδάζω νεόθεν.ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Λυπούμαι, αλλά με την μεγάλη  εππαγγελματική πείρα μου, καταλήγω στο εξής συμπέρασμα:
Σχεδόν το σύνολο των πολιτικών καραγκιοζοπαικτούν κι ατυχώς  είναι πολύ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΙ απο αυτούς που τους ψηφίζειν...Κι αυτό είναι το ΔΡΑΜΑ της Ελλάδας: Οι πολιτικοί είναι -ΑΤΥΧΩΣ- ισχνότεροι των οπαδών-ψηφοφόρων τους!  

*** ΤΙ ΕΙΠΑΤΕ; Είμαι δημοσιογράφος; Παραμύθι της Χαλιμάς είμαι! ΣΙΓΑ... μην βιάζεστε!... Απλά ...θυμηθείτε την πλάκα της ελληνικής δημοσιογραφίας... ΔΙΑΦΕΝΤΕΥΕΤΑΙ ...από κωλόγερους - όπως εγώ- Χαρδαβέλλας- Λιάνης- κ.α που παρλάρουν  ακατάσχετα,,, ΑΝΟΩΣ ΚΑΙ ΒΛΑΚΩΔΩΣ... .. Εξ άλλου και κατά τον βίον εν τη δημοσιογραφία τους σε δράση... μαλακίες εξέπεμπαν!
Κι εγώ τι εξέπεμπα ... την ίδια περίοδο;Κι εγώ μαλακίες επίσης εξέπεμπα./.. 
ΑΛΛΑ ΠΙΟ ...ΤΣΙΦΤΙΚΕΣ...ΕΤΣΙ; 

*** Αντε τωρα ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ...ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ... Χριστός και Κύριε!

***ΑΔΕΡΦΙΑ: Να συλλογάστε πάντα.ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΝΤΑ  στο περίγυρώ σας!

*** ΟΙ ΚΟΠΑΝΟΙ  της πολιτικής  ΓΕΝΙΚΩΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΣ  ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΚΑΤΩΣΕΙ! 

ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ... ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ! ΝΟ ...PROBLEM!

ΑΠ,ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: